VI VILL ALLTID BLI BÄTTRE!

Vi på Allegio vill se till att finnas tillgängliga för att ge våra kunder bästa möjliga omvårdnad och service. Därför är det viktigt för oss att få ta del av synpunkter, förbättringsförslag, beröm eller klagomål för att vi på så sätt får hjälp att förbättra verksamheten genom värdefull information.

I första hand föreslås vi att du talar med din kontaktperson, men det går självklart även bra att tala med planeringsledare eller verksamhetschef enligt kontaktlistan i kundpärmen. Du kan även lämna dina synpunkter skriftligen i detta formulär nedan.  

Om du vill bli kontaktad, lämna gärna ditt namn och telefonnummer. Återkoppling sker inom max två (2) arbetsdagar om inget annat är överenskommet. 

STORT TACK FÖR DINA SYNPUNKTER!


SYNPUNKT OCH FÖRBÄTTRINGSFORMULÄR

* Frivillig uppgift. Du behöver inte skriva ditt namn och hur vi får kontakt med dig

© COPYRIGHT ALLEGIO OMSORG AB 2021